Beauty Smart працює в звичайному режимі.

Увага: послуга післяплати буде тимчасово недоступна до 1 квітня 2024 р. Будь ласка, в цей період обирайте онлайн оплату або платіж на карту ключ до рахунку Монобанку.

Відправляємо посилки щодня по з понеділка по суботу з м. Києва.  Відправка день в день за умови оплати/передоплати до 12:00 дня.

Замовлення можна оплатити онлайн на сайті через систему MonoPay (без комісії) будь-якою картокю, а також на картки ключ до рахунку Приват банку, Монобанку та при отриманні. 

Якщо ви обрали оплату при отриманні, слід внести передоплату 50 або 100 грн. залежно від суми замовленя. Для замовлень на суму понад 5000 грн. передоплата становить 10%. Для замовлень з післяплатою окремо сплачується комісія за грошовий переказ (2%+20 грн.)

Відправляємо по всій Україні, де є працюючі відділення Нової пошти.

Доставка займає 1-3 дні (залежно від вашого регіону).

На жаль, самовивозу немає, але можна отримати посилку день в день з відділення Нової пошти 10 у м. Києві.

------

Графік роботи.

  • Ми приймаємо замовлення на сайті 24/7.
  • Графік консультацій: понеділок-п'ятниця: з 09:00 до 19:00. Субота: з 10:00 до 17:00. Неділя: з 11:00 до 16:00.
  • Телефони для зв'язку: +38 097 207 75 77 та +38 063 207 75 77
  • Телеграм чат-консультації: t.me/BeautySmart_Support_Bot

 

Ціна і наявність

  • Інформація на сайті про ціну і наявність актуальна :)
  • Якщо товар зазначений як "В наявності" - це означає, що він є і його можна замовити. 
  • Якщо товар зазначений як "Немає в наявності" - це означає, що він закінчився, і можна підписатися на сповіщення про наявність - натиснути на "Повідомити, коли з'явиться".
  • Якщо ви оформили замовлення і після цього на сайті написано, що вашого товару "Немає в наявності" - це означає, що ви забрали останній екземпляр і цей товар за вами заброньовано.
  • Товари, які лежать в корзині, не бронюються. 


Оформлення і підтвердження замовлення

 

Оформлення. Всі замовлення оформлюються на сайті beautysmart.com.ua


Для цього вам потрібно:

  •  додати бажаний товар в корзину;
  • вказати бажаний спосіб оплати;
  • вказати ваші дані для доставки;
  • вказати електронну пошту (рекомендовано).

Будь ласка, будьте уважні при оформленні замовлення.


Для оформлення замовлення вам не обов'язково реєструватися на сайті. Однак, якщо ви зареєструєтесь, ви братимете участь в програмі лояльності, і зможете накопичувати знижку до 5% на наступні покупки.

Підтвердження. Після оформлення замовлення вам прийде лист з переліком товарів на електронну пошту, а також смс з реквізитами для оплати. Замовлення оплачені онлайн через Monopay не потребують додаткових уточнень з нашого боку і будуть відправлені якнайшвидше.

Якщо ви обрали оплату на картку або післяплату – в смс надійдуть реквізити для оплати (передоплати). Обов'язково вкажіть в призначенні платежу номер замовлення. Якщо відстутня графа призначення платежу – надішліть номер замовлення і скрін оплати в телеграм чат t.me/BeautySmart_Support_Bot

Будь ласка, враховуйте, що платежі на картку Монобанку зараховуються миттєво, на картку Приватбанку – протягом 20-30 хвилин, а якщо це з іншого банку – до однієї доби. Ми не рекомедуємо оплачувати на картку Приватбанку з карток інших банків, оскільки не можемо забезпечити оперативну обробку таких замовлень.

Щоб заощадити час, ми практикуємо телефонні дзвінки лише у виняткових випадках (якщо оплата не надійшла протягом 30 хвилин після оформлення замовлення, або ми не можемо ідентифікувати платника, або бракує даних для цілей доставки тощо).

Бронювання на замовлені, але неоплачені товари, зберігається протягом 24 годин, крім випадків, якщо інший строк не був погоджений в індивідуальному порядку.

Доставка

ДОСТАВКА «НОВОЮ ПОШТОЮ»

Замовлення доставляються по всій території України службою "Нова пошта". Ви можете отримати замовлення в найближчому відділенні у вашому місті.

Строки доставки орієнтовно складають 1-3 днів. Доставка здійснюється за рахунок одержувача за тарифами «Нової пошти". 
 

Відправка день в день при оплаті до 12:00 дня. Відправка на наступний робочий день при оплаті після 12:00. Товари відправляються з Києва з понеділка по п'ятницю, крім державних свят.

 

При замовленні від 2000 гривень доставка до відділення або поштомату безкоштовна. 

При замовленні від 3000 гривень кур'єрська доставка безкоштовна.

 

АДРЕСНА ДОСТАВКА

Поки що в Beauty Smart немає власних кур'єрів.  

Адресна доставка здійснюється згідно з умовами та тарифами компанії "Нова пошта" за умови повної передоплати замовлення. Адресна доставка безкоштовна для замовлень від 3000 грн.
 

САМОВИВІЗ

Beauty Smart - це Інтернет-магазин, тому за загальним правилом самовивозу немає. Якщо ви бажаєте отримати замовлення в той же день, оберіть для доставки відділення №10 у Києві (це відділення, з якого здійснюється відправка).

 


Оплата

Онлайн оплата

Ви можете зробити онлайн платіж на користь BeautySmart картою Visa або MasterCard будь-якого банку через систему безпечених платежів Monopay - онлайн при оформленні замовлення на сайті або протягом 24 годин після оформлення замовлення в особистому кабінеті.

Приват24, термінал ПриватБанку

Оплатити замовлення можна через Приват24 за допомогою форми на сайті або в терміналі самообслуговування ПриватБанку (лише на картку Монобанку).

Monobank, iBox

Оплатити замовлення можна через додаток Монобанку або в терміналі самообслуговування iBox (лише на карту Монобанку)

При отримані

Оплата при отриманні можлива у відділенні «Нової пошти». Замовлення на суму до 2000 грн. відправляються за умови передоплати 50 грн., понад 2000 грн. - 100 грн. Передоплата не повертається, крім випадків пошкодження товару, що було виявлено у відділенні Нової пошти при отриманні. Вартість послуг грошового переказу «Нової пошти» сплачується покупцем у розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн за оформлення. Це окрема послуга Нової пошти, яка оплачується окремо від вартості доставки. 

Замовлення на суму понад 5000 грн. відправляються після передоплати не менше 10% вартості замовлення.

 

Отримання замовлення

При отриманні замовлення, уважно огляньте отримані товари на предмет пошкоджень. Якщо в процесі транспортування пакунок було пошкоджено «Новою поштою», не приймайте доставку по причині пошкодження та невідкладно повідомте нас про це.

Претензії у зв’язку з пошкодженням товару після його одержання не приймаються.