Графік роботи.

  • Ми приймаємо замовлення на сайті 24/7. Якщо після оформлення вам прийшла автоматична смс від Beauty Smart - це означає, що все ок, ваше замовлення прийнято і скоро з вами зв'яжеться жива людина.
  • Ми консультуємо по телефону і надсилаємо підтвердження замовлень у всі дні, крім неділі і державних свят - з 09:00 до 19:30. Якщо ви оформили замовлення пізно ввечері або в неділю, менеджер зв'яжеться з вами зранку в наступний робочий день :)
  • Інстаграм дірект - щодня. У вечірні години і вихідні дні час відповіді може збільшуватися.

 

Ціна і наявність

  • Інформація на сайті про ціну і наявність актуальна :)
  • Якщо товар зазначений як "В наявності" - це означає, що він є і його можна замовити. 
  • Якщо товар зазначений як "Немає в наявності" - це означає, що він закінчився, і можна підписатися на сповіщення про наявність - натиснути на "Повідомити, коли з'явиться".
  • Якщо ви оформили замовлення і після цього на сайті написано, що вашого товару "Немає в наявності" - це означає, що ви забрали останній екземпляр і цей товар за вами заброньовано.
  • Товари, які лежать в корзині, не бронюються. 


Оформлення і підтвердження замовлення

 

Оформлення. Всі замовлення оформлюються на сайті beautysmart.com.ua


Для цього вам потрібно:

  •  додати бажаний товар в корзину;
  • вказати бажаний спосіб оплати;
  • вказати ваші дані для доставки;
  • вказати електронну пошту (рекомендовано).

Будь ласка, будьте уважні при оформленні замовлення.


Для оформлення замовлення вам не обов'язково реєструватися на сайті. Однак, якщо ви зареєструєтесь, ви братимете участь в програмі лояльності, і зможете накопичувати знижку до 5% на наступні покупки.

Підтвердження. Після оформлення замовлення вам прийде повідомлення з переліком товарів на електронну пошту, а також повідомлення на вайбер з детальним підтвердженням. Якщо у вас немає вайбера, вам прийде смс. Також можлива комунікація через Інстаграм дірект.

Найкраще залишайте нам той номер телефону, на якому у вас є вайбер - так ваше замовлення буде найшвидше обробено плюс менеджер зможе не тільки відповісти на всі ваші запитання, а й скинути посилання на альтернативні продукти, свотчі, фото і тд.

Щоб заощадити час, ми практикуємо телефонні дзвінки лише у виняткових випадках.

Бронювання на замовлені, але неоплачені товари, зберігається протягом 24 годин, крім випадків, якщо інший строк не був погоджений в індивідуальному порядку.

Доставка

ДОСТАВКА «НОВОЮ ПОШТОЮ»

Замовлення доставляються по всій території України службою "Нова пошта". Ви можете отримати замовлення в найближчому відділенні у вашому місті.

Строки доставки орієнтовно складають 1-3 днів. Доставка здійснюється за рахунок одержувача за тарифами «Нової пошти". 
 

Відправка день в день при оплаті до 12:00 дня. Відправка на наступний робочий день при оплаті після 12:00. Товари відправляються з Києва з понеділка по п'ятницю, крім державних свят.

При замовленні від 2000 гривень доставка безкоштовна. 

 

АДРЕСНА ДОСТАВКА

Поки що в Beauty Smart немає власних кур'єрів.  

Адресна доставка здійснюється згідно з умовами та тарифами компанії "Нова пошта" за умови повної передоплати замовлення.

Для адресної доставки вкажіть вашу адресу в коментарі до замовлення. Послуга безкоштовної доставки не поширюється на адресну доставку.

САМОВИВІЗ

Beauty Smart - це Інтернет-магазин, тому за загальним правилом самовивозу немає. Якщо ви бажаєте отримати замовлення в той же день, оберіть для доставки відділення №11 у Києві (це відділення, з якого здійснюється відправка).

 


Оплата

 

Приват24 або термінал ПриватбанкуПриват24, термінал ПриватБанку

Оплатити замовлення можна через Приват24 за допомогою форми на сайті або в терміналі самообслуговування ПриватБанку.

Переказ з Вашої картки

Ви можете зробити онлайн платіж на користь BeautySmart картою Visa або MasterCard будь-якого банку через систему безпечених платежів LiqPay (можлива комісія вашого банку):  

Отправить платеж через LiqPay

 

 

 

 

 

 

При отримані

Оплата при отриманні можлива у відділенні «Нової пошти». Замовлення на суму до 2000 грн. відправляються за умови передоплати 50 грн., понад 2000 грн. - 100 грн. Передоплата не повертається, крім випадків пошкодження товару, що було виявлено у відділенні Нової пошти при отриманні. Вартість послуг грошового переказу «Нової пошти» сплачується покупцем у розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн за оформлення. Це окрема послуга Нової пошти, яка оплачується окремо від вартості доставки. 

 

Отримання замовлення

При отриманні замовлення, уважно огляньте отримані товари на предмет пошкоджень. Якщо в процесі транспортування пакунок було пошкоджено «Новою поштою», не приймайте доставку по причині пошкодження та невідкладно повідомте нас про це.

Претензії у зв’язку з пошкодженням товару після його одержання не приймаються.