Коли ви переглядаєте відео на Youtube, чи не виникає у вас відчуття, ніби щось тут не до кінця чесно? Чи правду каже ця дівчина в кадрі? Чому цей тональний крем так гарно виглядає на ній і так жахливо на мені?

Ми дивимося відео про косметику на Youtube, бо там прості дівчата, такі ж, як і ми, легко і доступно розказують про хороші продукти, дають корисні поради і вчать робити макіяж. Принаймні, так було колись. Зараз більшість дівчат у Youtube – це вже не незалежні покупці, а рупори маркетологів косметичних брендів.

Обман №1. Нав’язування неякісних продуктів.

Тут усе просто. Косметичні компанії платять блогерам за рекламу продуктів. Є блогери, які хвалять ті продукти, які дійсно хороші, а є ті блогери, хто нічим не гребує.

Висновок: діліть на два те, що чуєте від блогерів. Прислухайтеся лише до тих блогерів, яким довіряєте. Перегляд роликів всіх інших сприймайте як розвагу, а не інструкцію для походу в магазин.

Обман №2. Використання фільтрів, які роблять обличчя в кадрі бездоганним.

Недавно Wayne Goss, один із небагатьох «правдивих» блогерів розповів про відому блогерку (не називаючи її ім’я), у відео якої дуже чітко видно роботу фільтрів. Вона наносила на обличчя моделі тональний крем, і спершу все виглядало просто ідеально. Він думав – вау, яка вона крута візажистка. Потім камера сконцентрувалася на продукті, а модель залишилася поза фокусом. Він подумав – упс, та це ж погана тональна основа, як так може бути. В цей момент фільтр «сповз» з обличчя моделі – і на ньому проявилося все – недоліки і шари штукатурки.

Потім він продемонстрував цей трюк на собі – використавши фільтр, який в один момент зробив його шкіру бездоганною.

Висновок: майте реалістичні очікування від косметики. В реальності ваш макіяж не буде виглядати як ютюб-макіяж. І їх макіяж не виглядає в реальності так, як на екрані.

Обман №3. Нав’язування «театрального» макіяжу а-ля «трансвестит»

Чим більше косметики ви купите – тим більше грошей заробить косметична компанія. Якщо ви прослідкуєте «ріст» деяких блогерів, ви побачите, що в перших уроках вони обходяться 5-10 продуктами, а зараз для макіяжу їм потрібно мінімум 20.

Правда в тому, що реальні люди не використовують таку кількість косметики щодня. По-перше, в офісі чи в університеті такий макіяж виглядає недоречно. По-друге, мало в кого є зранку 2 години часу для самого лише макіяжу. Навіть для особливих подій і фотосесії така кількість косметики може бути надмірною.

Деякі б’юті гуру з такою кількістю косметики і всім цим контурингом, стробінгом, бейкінгом і накладними віями мало-помалу стають схожими на трансвеститів. Не зрозумійте мене неправильно, я не маю нічого проти трансвеститів. Але не думаю, що жінкам потрібно рівнятися на їхній мейк. Чоловіче обличчя зазвичай має більш грубі риси, і агресивний макіяж вони використовують, щоб ці риси згладити. Жіночому обличчю це ні до чого.

Висновок: фарбуйтеся так, як вам подобається, і рівно стільки, скільки хочеться. Не намагайтеся сліпо слідувати трендам, які вам не подобаються, і трендам, які вам не підходять.

Любіть себе і будьте впевнені в собі незважаючи ні на що!