Бренд Too Faced народився в квітні 1998 року і одразу став надзвичайно популярним. На зміну суворості і темним кольорам дев’яностих, бренд приніс сплеск яскравості і дівчачості – блиск, рожевий колір і гламурні упаковки.

Too Faced має двох «татусів» - одного креативного і творчого (Джерод Бландіно), а іншого – підприємливого «двигуна» компанії (Джеремі Джонсон).

В дев’яностих Джерод працював за прилавком косметичного магазину. Він проводив ночі змішуючи тіні з помадами, щоб догодити своїм примхливим клієнткам. Він помітив, як косметика перетворювала жінок – пару хвилин і декілька змахів пензлика - і в жінок одразу піднімався настрій, з’являлося більше впевненості. Джерод розумів, що косметика для жінок – це значно більше ніж трохи кольору на обличчі.

Джероду не подобалося, що в той час (у дев’яностих) було занадто багато суворості – в кольорах і в правилах макіяжу. Йому подобалося вигадувати щось нове, грайливе і жіночне, що би підкреслювало індивідуальність його клієнток, а не слідувало правилам. За це клієнтки його дуже любили. Коли раптом в нього закінчувався відтінок їх улюбленої помади, їхні веселі обличчя ставали кислими, і він називав їх “Too Faced” (гра слів – “too” в англійській звучить так же, як “two” – два, і “face” – «обличчя»). Так і виникла назва бренду.

В Джерода було багато ідей, але не було грошей. Він познайомився зі своїм хлопцем і майбутнім чоловіком – Джеремі. Джеремі на той час вже встиг попрацювати в Armani, Chanel і Estee Lauder, і став співзасновником бренду.

Вже через рік, у 1999, компанія заробила свій перший мільйон. Зараз – це супер успішний бренд.

Палітри Too Faced Chocolate Bar – одні з найкращих на ринку по якості, пігментації, стійкості і підбору відтінків. Too Faced постійно експериментують. Вони придумали перші в світі тіні з гліттером (ще в 1998 році), перший праймер для тіней, на яких вони тримаються 24 години, і блиск, який додає об’єму губам.

Нічого гріха таїти, деякі експерименти Too Faced не надто вдалі, і через це на бренд часто «наїжджають», бо окремі лінійки їх продукції можуть відрізнятися за текстурою і за якістю. Однак без експериментів інновації неможливі, а Too Faced ніколи не стоїть на місці. Приємно, що їхня продукція не тестується на тваринах (хоча їх материнська компанія – Estee Lauder – досі тестує). Велика частина продукції Too Faced є веганською і не містить парабенів.

Too Faced – це один з моїх найулюбеніших брендів, їхню оригінальну косметику можна придбати в Україні на сайті Beauty Smart, а ту, яка поки на сайті не представлена, доступна під замовлення (чекати всього лише 7 днів).

З днем народження Too Faced!

https://www.toofaced.com/about-the-founders/